Bemutatkozás

Sziasztok!

Toóth Krisztina vagyok, az ELTE matematika-/informatikatanár szakos hallgatója immáron 5. féléve. Ez az első blogom! Lehet, hogy nem az utolsó?

Budapesten születtem (már jó rég), azóta is itt élek, itt tanulok, itt dolgozgatok. Általános- és középiskolába egy II. kerületi két tanítási nyelvű iskolába jártam (jó 13 évig a plusz angol felkészítővel együtt, gimnázium elején).
Hogy mi szeretnék lenni, sokáig nem tudtam, először a Műegyetem Építészmérnöki karára jártam, majd elkezdtem korrepetálni, és ráébredtem, a tanítás lesz az életem! A matematika szinte egyértelműen jött, azt mindig is szerettem és azt kezdtem el tanítani is. De mi legyen a szakpár? Énekelni nem tudok, a természettudományos tárgyakat ugyan imádom, csak ne kelljen tanulnom, nyelvet nem volt kedvem, a rajzhoz töri is tartozik (na azt végképp nem!), a tesi valamiért eszembe se jutott, és akkor maradt az informatika, hát miért ne? Így indultam neki az ELTÉnek, és most itt vagyok, elég hosszú ideje ahhoz, hogy már ne akarjak mégis inkább mondjuk ötvössé válni.

Nos szép hetet, illetve hétvégét! Köszönöm a figyelmet!